פרסום בפייסבוק

פרסום בפייס

דפי פייסבוק לעסקים מאפשרים למותגים ולעסקים לעדכן בקטעי טקסט (סטטוסים), תמונות, סרטוני וידאו, קישורים, הצעות ועוד. לפייסבוק ניתן להכניס חומרים להורדה  וגם קישור לאתר החברה.

פייסבוק יצרה מספר כלים לפרסום באמצעות פילוח קהל יעד על פי גיל, מגדר, תחומי עניין ואף מצב משפחתי.

חלק מהכלים מיועדים לחברות בעלות תקציב גבוה ואילו כלים אחרים מיועדים אף ללקוח בעל תקציב נמוך.

  • פאוור אדיטור: כלי ליצירת קמפיין פרסום בפייסבוק המאפשר לנתח את קהל היעד, ולבחור את מיקום המודעות. ניתן לשלם על הפרסומת על פי מספר אנשים הצופים במודעה או על פי מספר לחיצות - "פיי פר קליק".

  • קהל מותאם אישית:פרסום בפייסבוק מאפשר למפרסמים לפנות ללקוחות אשר פרטיהם עומדים לרשותם.

  • קהל דומה: כלי פרסום בפייסבוק המאפשר למצוא משתמשים בעלי פרטים דומים לקהל היעד של המפרסם ובכך לפנות באמצעות הפרסום למשתמשים רלוונטיים יותר.

  • פילוח לפי קטגוריות מתקדמות: כלי המאפשר לפמרסמים בפייסבוק לפלח את קהל היעד באמצעות מידע על המשתמש, לדוגמה: פרסום סמוך ליום הולדת המשתמש, לפי סוג מכשיר הסלולרי שלו או על פי מספר הילדים שלו.

  • סיפורים ממומנים: כלי זה לוקח את השיתופים אשר משתמשים עשו לדף המשתמש של החברה ומקדם אותם תמורת תשלום. כך יוצא שהמשתמש "ממליץ" בדף הפייסבוק שלו על הפרסומת של המפרסם‏.

  * רוצה פרסום בפייסבוק בצורה אפקטיבית ?    >>>>>>>>    להצעת מחיר ושאלות נוספות 

                                                          סרטוני וידאו במבצע - לחץ כאן