הפקת סרטי תדמית

הפקת סרטי תדמית אך וממה להתחיל ?

הפקת סרטי תדמית לעסק זה הדבר החכם ביותר לעשות נכון להיום, כבר הרבה מדובר שפוסט תמונות נהיה פחות ופחות אפקטיבי !!!

כרגע בעולם המודרני לכל עסק יש סרטון תדמית על העסק אם זה בווידאו או אנימציה ואפילו בתור מצגת.

אחרת אך תסביר ללקוחות הפוטנציאלים שלך מה אתה בעצם מציע או מוכר. הרי לא תדבר אם אחד אחד מהם ( הזמנים האלה עברו !!)

לצורך הפקת סרטי תדמית מושלמים צריך להקפיד על הדברים הבאים :

1. כתבו תסריט קצר

סרטון שיווקי אפקטיבי לא יעלה על 90 שניות. במקרים רבים 60 שניות יספיקו להעביר את המסר. המטרה המרכזית היא לגרום לקהל היעד לצפות בסרטון כולו, ולהגיע כמובן לסופו בו תנסו להניע את הצופה לפעולה.

מחקרים מראים כי 50% מקהל הצופים העסקיים יעצרו את הסרטון לאחר 60 שניות, ו- 60% יעצרו את הסרטון לאחר 120 שניות.

מה זה  תסריט ?

הפקת סרטי תדמית במחיר מציאה – לדוגמאות נוספות לסרטונים לחץ כאן – עריכת וידאו

במקרים מסוימים בהחלט ניתן ליצור סרטונים ארוכים יותר. לדוגמה, בסרטוני תדמית בהם המטרה היא הגברת מודעות או שיפור תדמית החברה ולא הוצבה מטרה לפעולה כל שהיא בסוף הסרטון. גם בסרטוני הדרכה המיועדים ללקוחות פוטנציאליים או קיימים, בהחלט אפשר להאריך בהתאם לתכנים ולמערך ההדרכה הנדרש.

2. כתבו אותו מושלם

בסרטון תדמית זאת ההזדמנות שלכם לספר ב – 100 מילים לדקה את הסיפור של העסק מוצר או שירות שלכם . כתבו אותו טוב, זורם, נעים מאוד, מילים פשוטות ומשפטים קצרים.

90% מקהל היעד שלכם צופה בסרטוני וידאו ומציין שסרטונים מסייעים לו בקבלת החלטה על מוצר או שרות.

קחו בחשבון שסרטון אפקטיבי יעלה לערוצי הוידאו, יו-טיוב, יופץ ברשתות החברתיות, ישב באתר החברה ועמודי הנחיתה ויכול לתת לכם תועלת רבה לשנים רבות קדימה.

3. ספרו סיפור מעניין

בחרו נושא או דמות מרכזית בסרטון אליה קהל היעד עשוי להרגיש אמפטיה ושייכות. בעוד הסיפור עדיף שיענה על כמה מרכיבים בסיסיים, ראוי שיהיה מעניין.

הפקת סרטי תדמית לעסק

הפקת סרטי תדמית דמות רצה

אין טעם ואין סיבה לרדת לפרטים, אין טעם להדגיש חמישה עשר יתרונות של המוצר או החברה, יש להתמקד בחוויית המשתמש.

הפקת סרטי תדמית במחיר מציאה – לדוגמאות נוספות לסרטוני אנימציה לחץ כאן – הפקת סרטון אנימציה 

4. בחרו פורמט וידאו מתאים ל- הפקת סרטי תדמית לעסק

עולם הוידאו מציע מספר רב של פורמטים אותם ניתן לאמץ ל- הפקת סרטי תדמית שלכם. נדמה כי סרטון וידאו בו בעל העסק עומד מול מצלמה ומציג בלהט רב במשך 2 דקות שלמות מדוע כדי לבוא ולרכוש ממנו, הוא עולם הולך ונעלם.

מומלץ לבחון פורמטים מודרניים מוכחים כגון אנימציה, איור בתנועה, שימוש בדמויות מאוירות, או סרטוני תדמית מתוכננים, מושקעים וערוכים היטב.

5. התמקדו בבעיה קיימת

אחת השיטות הנפוצות יותר והבדוקות יותר לקבל את תשומת ליבו של קהל היעד שלכם, היא למקד  את חלקו הראשון של הסרטון על הבעיה שהלקוח הפוטנציאלי מתמודד.

מקבלי ההחלטות, בין אם מדובר בארגון עסקי או בתא משפחתי, מחפשים פתרונות ופתוחים ללמוד על פתרונות אפשריים עבור הבעיות או האתגרים אתם הם מתמודדים.

בסרטונים שיווקיים מומלץ להימנע מלהתחיל סרטון הממוקד בהיסטוריה של החברה, רשימת הישגים, או רשימת תועלות.

6.  תנו פתרונות ללקוח הפוטנציאלי שלכם

לאחר שהקדשתם את החלק הראשון של הסרטון והרחבתם על הבעיה של קהל היעד שלכם, תנו לו פתרונות.

ספרו לו באופן ממוקד, מהם היתרונות העיקריים שלכם, וכיצד המוצר או השירות אותו אתם מציעים פותר את הבעיה אותה חווה קהל היעד שלכם.

מומלץ מאוד להשקיע חשיבה ולהחליט מהם התועלות העיקריות של הארגון ולהציג אותן ואותן בלבד במסגרת הסרטון.

הפקת סרטי תדמית במחיר מציאה – לדוגמאות נוספות לסרטוני אנימציה לחץ כאן – הפקת סרטון אנימציה 

7. הניעו לפעולה

לאחר שהצגתם את הבעיה, ולאחר שפרטתם כיצד אתם יכולים לסייע בפתרון הבעיה סיימו תמיד את הסרטון עם קריאה לפעולה.

“לקבלת פרטים נוספים התקשרו..”, “מלאו את תיבת הדואר שלכם וקבלו…”, “לתאום פגישה ללא התחייבות..” וכו.

בהצלחה..

לפרטים והזמנות : 052-6020141

נשמח לסייע בחשיבה, תכנון ו- הפקת סרטי תדמית אפקטיבים לעסק שלכם