רשתות חברתיות

פרסום ברשתות חברתיות    

שיווק ופרסום ברשתות החברתיות בצורה הכי טובה שיכולה להיות בעזרת SIM

שיווק ופרסום ברשתות החברתיות בצורה הכי טובה שיכולה להיות בעזרת SIM

מעורבות ברשתות חברתיות היא האינטארקציה הדדית שנוצרת בין המשתמשים ברשת החברתית והייצוג של המותג באותה רשת חברתית. מידת המעורבות נמדדת במספר השיתופים והתגובות שמקבלים עדכוני הדף של המותג. המעורבות נחשבת לאחד המדדים החשובים בהצלחת קמפיין השיווק במדיה החברתית, וכמה ממוצרי הפרסום של הרשתות החברתיות מכוונות להגברת המעורבות. 

טוויטר

הרשת החברתית טוויטר מציעה שלושה מוצרי פרסום: ציוצים ממומנים – קידום בתשלום של ציוצים והפצתם לקהל יעד ממוקד; חשבונות ממומנים וטרנדים ממומנים.

פייסבוק

דפי פייסבוק לעסקים מאפשרים למותגים ולעסקים לעדכן בקטעי טקסט (סטטוסים), תמונות, סרטוני וידאו, קישורים, הצעות ועוד. לפייסבוק ניתן להכניס חומרים להורדה Commercial bribery וגם קישור לאתר החברה.

גוגל לעסק שלי

הרשת החברתית של גוגל מאפשרת לבעלי עסקים ומותגים לפתוח דפים עסקיים ולשלב אותם עם מוצרים אחרים של גוגל כמו גוגל מפות, גוגל אנליטיקס, גוגל אדוורדס  גוגל+.ועוד.

LinkedIn

לינקדאין  היא רשת חברתית מקצועית, המאפשרת לחברות ליצור פרופילים עסקיים (Company Pages) ולקדם את הדפים בתשלום לפי מודל CPC. בשל התפשטות דואר זבל שנשלח לעבודה למחפש, חברות מובילות מעדיפות להשתמש ב-LinkedIn לגיוס של העובד במקום באמצעות עבודה עם חברות כוח אדם.

Yelp

Yelp מורכב ממדד מקוון מקיף של פרופילים עסקיים. עסקים הם חיפוש לפי מיקום, בדומה לדפי זהב. האתר פועל בכמה מדינות שונות, כולל ארצות הברית וקנדה. בעלי חשבונות עסקיים רשאים ליצור, לשתף ולערוך פרופילים עסקיים. הם יכולים לפרסם מידע כגון מיקום העסק, פרטי קשר, תמונות ומידע על שירות. האתר מאפשר לעוד אנשים לכתוב, לפרסם ביקורות על עסקים ולדרג אותם בסולם של חמש נקודות.

Foursquare

Foursquare הוא אתר אינטרנט מבוסס מיקום ברשת חברתי, שבו משתמשים יכולים לבדוק מקומות באמצעות הטלפונים החכמים שלהם. Foursquare מאפשר לעסקים ליצור דף או ליצור דפים חדשים. כמו כן foursquare מאפשר ללקוחות לטעון בעלות על מקום קיים. בעזרת האפליקציה נמצאת על טלפון חכם, לקוח יכול לספר לחבריו שהוא נמצא בעסק "check-in". עסקים רבים המשתמשים בשרות זה נותנים תמריצים ללקוחות כגון הנחות או מזון ומשקאות בחינם לאנשים שמבצעים "check-in".

Instagram

Instagram הוא תמונה חופשית ותוכנית לשיתוף וידאו ורשת חברתית שהושקה באוקטובר 2010. השירות מאפשר למשתמשים לצלם תמונה או וידאו, להחיל מסנן דיגיטלי אליו, ולאחר מכן לשתף אותו עם משתמשי Instagram אחרים אשר מחוברים לרשת החברתית, כמו גם במגוון רחב של שירותי רשתות חברתיות. Instagram הוכרה לראשונה כרשת שיתוף תמונות אבל התחילה יישום של תמיכה בוידאו מיוני 2013. נכון לספטמבר 2013, היה ל-Instagram מאה חמישים מיליון משתמשים פעילים חודשיים.

YouTube

YouTube היא מדיה מאוד פופולרית; חברות יכולות לפרסם סרטונים ומוצרים למכירה על ידי העלאה לאתר. הלקוח יכול להעיר או להוסיף סימן "Like" "dislike" וגם לספר לחברים שלו. youtube בבעלות google ולכן מדורגת גבוה במנוע החיפוש של גוגל.

Pinterest

Pinterest היא רשת חברתית חזותית המאפשרת למשתמשים לאסוף דימויים לפי תחומי עניין שונים, ליצור אוספים  ("לוחות") של סימניות חזותיות ("סיכות"). חברות רבות משתמשות במדיה הזו כדי לשווק מוצרים וליצור אינטארקציה עם לקוחות. בדומה לפייסבוק, ניתן לעקוב אחרי משתמשים בפייסבוק ולהשתמש בכפתור "like" ו-“repin” כדי לשתף חברים. החל מ-2014 חברות גדולות יכולות לפרסם בפינטרסט בתשלום.

Delicious, Digg and Reddit

הם סימניות חברתיות אתרים פופולריים בשימוש בקידום במדים חברתי. הם נמצאים בשימוש רב על ידי המשווקים במדיה החברתיים כדי לקדם את אתרי האינטרנט שלהם בשל היכולת שלהם לשתף קישורים.

 

  * רוצה פרסום בפייסבוק בצורה אפקטיבית ?    >>>>>>>>    להצעת מחיר ושאלות נוספות 

                                                      סרטוני וידאו במבצע - לחץ כאן


רוצים שנציגינו יחזרו אליכם ?

השאירו פרטים וניצור קשר 





השם שלך (חובה)

האימייל שלך: (חובה)

הטלפון שלך: (חובה)

נושא

ההודעה שלך

הפקת סרטון אנימציה

590 שח' /

הפקת סרטון אנימציה במחיר מצחיק וללא תוספות.
סרטון אנימציה זה הסוכן שעובד תמיד ובכל מקום !!!